-Profesör elinde bir Fare ve kutu ile salona girdi. Öğrencilerin
şaşkın bakışları arasında fareyi kutunun içine koydu ve kutuyu kapattı.
Salona dönerek: “Bu kutuya iki gün kimse dokunmasın!” dedi ve
salondan çıkıp gitti.,
Salona dönerek: “Bu kutuya iki gün kimse dokunmasın!” dedi ve
salondan çıkıp gitti.,
Salondaki öğrenciler olaya bir anlam verememişlerdi. Ne olacağını
merak ederek iki gün beklediler.
merak ederek iki gün beklediler.
İki gün sonunda profesör salona girdi ve kutuya yaklaşarak açtı.
Kutunun içindeki fare ölmüştü. Sınıfa dönerek farenin neden ölmüş olabileceğini sordu.
Kutunun içindeki fare ölmüştü. Sınıfa dönerek farenin neden ölmüş olabileceğini sordu.
- Havasızlıktan… - Açlıktan… - Susuzluktan...
Her öğrenci olabilecek ihtimalleri saymıştı. Profesör kutuyu havaya kaldırıp içini öğrencilere gösterdi. Kutunun her tarafı kemirilmiş vaziyette idi.-
Görüyorsunuz değil mi? Fare anlaşılan çıkmak için çok mücadele etmiş.
Bunu kutunun içindeki vaziyetten anlıyoruz. Şu var ki fareyi sizin dediğiniz
gibi ne havasızlık nede açlık öldürdü. Fareyi asıl KARARSIZLIK ÖLDÜRDÜ!
Fare kutunun her yerini parçalayıp çıkacağına sadece bir köşesini parçalasaydı
ve bunda da kararlı olsaydı çıkıp kurtulacaktı.Hayatta zaman zaman kararsızlığa
düşeriz. “O mu, bu mu?” derken bizim için en kıymetli varlık olan zamanı tüketmiş
buluruz kendimizi. Hedeflerimizi çok iyi belirlemeliyiz. Hayat kararsızlık içersinde
yüzecek kadar uzun değil.....“İradesi kuvvetli insanlar, en dayanılmaz şartlar altında
“İradesi kuvvetli insanlar, en dayanılmaz şartlar altında dahi başarıya ulaşabilirler..
sadece hedefe odaklanmak ,, |
sadece hedefe odaklanmak ,, |
sadece hedefe odaklanmak ,, |
wondering what would happen. At the end of two days, the professor entered saloon and approached the box
and opened it. The mouse in the box died. Turning to the school, he asked why
he might have died. - From airs ... - From hunger ... - From thirst ...
Every student counted the possibilities. The professor raised the canister to the
air and showed it to the students. Every side of the box was in a vaulted state.
- You see it, do not you? The mouse apparently struggled too much to get out
. We understand this from the inside of the box. There is the mouse, as
you said, what a
lack of air, hunger killed. The mouse has been killed INSTEAD! The mouse would
break apart every part of the box and only cut a corner, and if it was stable in it, it
would come out.
From time to time we will fall into ambivalence. When we say "Is that it?" We have
exhausted our most precious existence for us. We must determine our goals very
well. Life is not long enough to swim in ambiguity.
"Strong people, in the most unbearable conditions" Strongly motivated people can
achieve success even under the most unbearable conditions
-Professor entered the saloon with a Mouse and a box in his hand. Between the
student's astonished gaze he put the mouse in the box and closed the box. Salona
turned and said: "Nobody touch this box for two days!"
student's astonished gaze he put the mouse in the box and closed the box. Salona
turned and said: "Nobody touch this box for two days!"
günden, sadece hedefe odaklanmak,
#harunarabaci, harun arabacı,iş güvenliği #işgüvenliği, #işkazaları, #elektrik blogger,#tvitter,instagram youtube, facebook, kocaeli, çankırı,#sosyalmedya
www.youtube.com/c/harunarabaci
www.youtube.com/c/harunarabaciisg
Instagram.com/harunarabaciisg
Instagram.com/harunarabaci1
twitter.com/harunarabaci2
twitter.com/harunarabacisg
www.linkedin.com/in/harunarabaci/
https://harunarabaci.blogspot.com.tr/
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
slm görüşleriniz bizim için değerli